DOLAR 34,4283 0.27%
EURO 36,3815 0.4%
ALTIN 2.835,080,04
BITCOIN 3035100-1.18536%
Manisa
17°

AZ BULUTLU

12:54

ÖĞLEYE KALAN SÜRE

Antalya Muratpaşa’da ‘Turunç Masa’ memnuniyeti

Antalya Muratpaşa’da ‘Turunç Masa’ memnuniyeti

ABONE OL
17 Ağustos 2024 14:12
Antalya Muratpaşa’da ‘Turunç Masa’ memnuniyeti
0

BEĞENDİM

ABONE OL

ANTALYA (İGFA) – Muratpaşa Belediyesi, halkla ilişkiler, yönetişim ve iletişim projesi olarak Turunç Masa’yı Kasım 2014’te uygulamaya aldı.

Çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle kuruluşundan bu yana ilçe sakinlerinin istek, öneri ve şikâyetlerini çözüme kavuşturan Turunç Masa’ya, temmuzda gelen başvuru sayısı 15 bin 210 oldu.

Başvuruların yüzde 82,88’i çağrı merkezi üzerinden alınırken, yüzde 12,33’ü web, mail ve sosyal medya üzerinden gerçekleşti. Temmuz ayında 2 bin 881 başvuru ile en yoğun talep Temizlik İşleri Müdürlüğü tarafından işleme alındı. Ardından 950 başvuru ile İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü işyerinden ambalaj atıklarının toplanması konulu talepler değerlendirildi.

EN ÇOK TALEP GÜZELOBA’DAN

Tüm başvuruların profesyonel ekiplerce titizlikle değerlendirilerek, çözüm sürecinin takip edildiği sisteme en çok başvuru Güzeloba Mahallesi’nden geldi.

Bin 390 başvurunun kayda alındığı Güzeloba Mahallesi’ni, 705 başvuru ile Çağlayan Mahallesi takip etti.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r